Obserwatorzy

niedziela, 23 grudnia 2012

wesołych swiąt

w całym domku pachnie kompotem z suszu i przyprawami korzennymi
i na pewno tak samo jest u was :)

kochane życzę wam byście te święta spędziły w naprawdę miłej atmosferze
bez stresu
bez niepotrzebnej napinki
nic się nie stanie jak czegoś zabraknie
najważniejsze by nie zabrakło wzajemnej uprzejmości i miłości
wszystkiego naj.... i naprawdę  WESOŁYCH ŚWIĄT

oto moja choineczka:



a tu w lampionie zamieszkał św. Mikołaj


tego maluszka za to dostałam , hand made :)


10 komentarzy:

  1. Kochana życzę Ci wesołych, w gronie najbliższych bez pośpiechu spędzonych Świąt!!
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna choinka, Wesołych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu!Moja Ty duszyczko kochana!Tobie również cudownych, miłych i pełnych miłości Świąt!!!;-*

    PS. Choinka cudniasta!A baletnica...hehhhh.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna choinka!!!
    Cudownych, rodzinnych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie i Twoim bliskim chciałam życzyć zdrowych, pogodnych i pełnych miłości oraz rodzinnego ciepła Świąt Bożego Narodzenia, zaś na Nowy Rok 2013 wszelkiej pomyślności i spełnienia marzeń

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknych, radosnych świąt dla Ciebie i całej rodziny życzy Jowita.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszniutkich, cieplutkich, radosnych Świąt - buziaki - Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. spóźniłam się z życzenia mi.....mam jednak nadzieję , że były wesołe, radosne i szczęśliwe
    buziaki

    OdpowiedzUsuń